مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:102020-10-31اجتماعي

اهدای 100 تبلت به بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان نور توسط خیران


با حضور جمعی از خیران تعداد 100 تبلت به صورت نمادین به آموزش و پرورش و بهزیستی تحویل داده شد تا در اخیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

-  وی افزود: 30 تبلت به بهزیستی تحویل داده می شود که با این تعداد و تحویل تبلت های قبلی، نیاز دانش آموزان نیازمند زیر پوشش امداد و بهزیستی کامل شد و تعدادی دیگر از دانش آموزان هم بهره مند می شوند اما بقیه دانش آموزان نیازمند همچنان منتظر کمک خیران هستند.

شادمان با اشاره به سهم خیران در تحصیل، رشد و بالندگی دانش آموزان، خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز، آینده سازان کشور هستند و اگر به جایی برسند قطعا این کمک ها را فراموش نمی کنند و دعای خیرشان همواره در زندگی خیران جاری است و البته پاداش اصلی نزد حق تعالی محفوظ است.

فرماندار شهرستان نور، تبلیغ کار خیر را سبب ایجاد و افزایش انگیزه دانست و گفت: گاهی خصوصی ترین حالات نیاز به تبلیغ دارد و کار خیر از این حالات است که باید تبلیغ شود تا هم برای دیگران انگیزه شود و هم شاهد گسترش امر خیر در جامعه به ویژه در شرایط کنونی باشیم.

کامران شریفی به نمایندگی از خیران حاضر، گزارشی از اقدامات خیران را در جلسه ارائه کرد و افزود: پس از برگزاری نخستین جلسه در 20 مهر 99 با کمک خیران موضوع خرید و تحویل تبلت به دانش آموزان در دستور کار قرار گرفت و در ابتدا رقم 162 میلیون تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 تبلت به بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان نور توسط خیران

اهدای 100 تبلت به بهزیستی و آموزش و پرورش شهرستان نور توسط خیران