مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-31ورزشي

تخصیص صد درصدی بودجه کمیته المپیک تا دو ماه آینده


کمیته ملی المپیک در حال رایزنی است تا با تخصیص لازم از دولت، سقف پرداختی به فدراسیون ها را تا دو ماه دیگر به صد درصد برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجود گذشت هفت ماه از سال جاری، کمیته ملی المپیک تاکنون 75 درصد از بودجه مصوب برای فدراسیون های ورزشی را به حسابشان واریز کرده است.

این میزان بودجه طی سه مرحله و در هر مرحله به میزان 25 درصد از کل بودجه مصوب در اختیار فدراسیون های ورزشی قرار داده شده است.

با این حال مسئولان کمیته ملی المپیک در حال رایزنی و مکاتبات لازم هستند تا با تخصیص لازم از خزانه دولت، بخش باقی مانده بودجه فدراسیون ها را در اختیار آنها قرار دهند.

به گفته کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک، رایزنی هایی از طرف صالحی امیری رییس این کمیته با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه انجام شده تا تخصیص دوباره ای از دولت در اختیارمان قرار داده شود که در چنین شرایطی 25 درصد باقی مانده بودجه فدراسیون ها در اختیارشان قرار داده خواهد شد.

سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه کمیته ملی المپیک سال گذشته هم صد درصد بودجه فدراسیون ها را در اختیارشان قرار داد، تأکید کرد: تلاشمان این است که پرداختی باقی مانده به فدراسیون ها طی دو ماه آینده و تا پیش از سه ماه پایانی سال انجام شود که در چنین شرایطی، میزان پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص صد درصدی بودجه کمیته المپیک تا دو ماه آینده

تخصیص صد درصدی بودجه کمیته المپیک تا دو ماه آینده