مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-31دانش

گسترش خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به تعداد اعضای امروز باشگاه مشتریان شبکه، گفت: جمعیت اعضای این باشگاه به یکصد هزار نفر رسید.

- مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به تعداد اعضای امروز باشگاه مشتریان شبکه، گفت: جمعیت اعضای این باشگاه به یکصد هزار نفر رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا اسدی فرد با اعلام این خبر بیان کرد: دامنه خدمات آزمایشگاهی در کشور گسترده تر شده و امروز می توانیم اعلام کنیم تعداد اعضای باشگاه مشتریان این شبکه به بیش از یک صد هزار نفر رسیده است.

به گفته وی، بیش از 740 مجموعه آزمایشگاهی از دانشگاه، پژوهشگاه، موسسه تحقیقاتی و شرکت های خصوصی خدمات فناورانه خود را به پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیات علمی و شرکت های دانش بنیان، صنایع نرم و خلاق در سراسر کشور ارائه می دهند.

بر اساس اعلام معاونت علمی، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاوت علمی و فناوری ریاست جمهوری خدمات مختلفی در حوزه هایی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

گسترش خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی