مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:402020-10-31اجتماعي

پیگیر آموزش خط بریل به روشندلان اسدآبادی هستیم


رییس اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد با اشاره به نبود آموزش خط بریل در این شهرستان گفت: روشندلان اسدآبادی خواستار یادگیری خط بریل هستند که در این راستا پیگیر آموزش خط بریل توسط اداره فنی و حرفه ای شهرستان هستیم.

- ایسنا/همدان رییس اداره بهزیستی و توانبخشی شهرستان اسدآباد با اشاره به نبود آموزش خط بریل در این شهرستان گفت: روشندلان اسدآبادی خواستار یادگیری خط بریل هستند که در این راستا پیگیر آموزش خط بریل توسط اداره فنی و حرفه ای شهرستان هستیم.

مرضیه نانکلی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه متأسفانه در شهرستان مربی آشنا به خط بریل نداریم، اظهار کرد: به همین علت اداره فنی و حرفه ای شهرستان دارای کلاس های یادگیری و آموزشی خط بریل نبوده و در رابطه با تحقق مطالبه روشندلان فنی و حرفه ای شهرستان پیگیر جذب مربی آشنا به خط بریل است.

وی در ادامه سهمیه اشتغال بهزیستی این شهرستان را 44 نفر با اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان برشمرد و یادآور شد: از این میزان سهمیه تعهد شده بهزیستی اسدآباد 49 نفر اشتغال با پرداخت اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان محقق شده و جذب مابقی اعتبار نیز در دست اقدام است.

نانکلی همچنین با بیان اینکه پنج درصد سهمیه اشتغالزایی بهزیستی شهرستان به اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد اختصاص دارد، تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر آموزش خط بریل به روشندلان اسدآبادی هستیم

پیگیر آموزش خط بریل به روشندلان اسدآبادی هستیم