مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-31اقتصادي

استخدام نیروهای غیربومی در پروژه های نفتی ایلام قابل قبول نیست


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به اینکه استخدام نیروهای غیربومی در پروژه های نفت و گاز ایلام قابل قبول نیست، گفت: اولویت استخدام باید نیروهای بومی باشند.

- شکرالله شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جذب هر گونه نیرو در شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی در استان ایلام، باید ضابطه مند و به دور از رابطه بازی صورت گیرد.

وی، هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار برشمرد و تصریح کرد: شرکت های نفت و گاز ایلام در جذب نیروی کار باید دقت کنند تا اولویت نیروهای بومی و کارگرانی باشد که قبلاً اخراج یا در شرف اخراج هستند باشد.

شیرخانی اظهار کرد: جذب هر گونه نیرو در شرکت ها، باید برابر ضوابط و به دور از روابط باشد و بر اساس ماده 47 برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.

وی گفت: در جذب نیروهای کار مورد نیاز با رعایت قوانین و مقررات استخدامی و ضوابط شرکت، اولویت با نیروهایی باشد که از قبل دارای سوابق متعدد بوده و در پروژه های مختلف در احداث این مجتمع حضور داشتند و اخیراً بیکار شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با بیان اینکه حوزه نفت و گاز و پتروشیمی به بهانه های مختلف از کارگران غیربومی استفاده می کنند، افزود: به هیچ وجه استخدام نیروهای غیربومی در پروژه های نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام نیروهای غیربومی در پروژه های نفتی ایلام قابل قبول نیست

استخدام نیروهای غیربومی در پروژه های نفتی ایلام قابل قبول نیست