مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:552020-10-31سياسي

اصلاح طلبان با فاصله گرفتن از روحانی می خواهند خود را منجی شرایط فعلی معرفی کنند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طیف اصلاح طلب با انتقاد و فاصله گذاری سیاسی از روحانی درصددند که بار دیگر اصلاح طلبان را به عنوان منجی برای عبور از شرایطی که خود با حمایت از رییس جمهور مستقر برای مردم رقم زدند معرفی کنند.

- احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در رابطه با اظهارات اخیر حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران، اظهار کرد: امثال عباس عبدی، حجاریان و مرعشی با انگیزه های متفاوت، خواستار استعفا، استیضاح و برکناری رییس جمهور هستند؛ اینکه اصلاح طلبان، منتقد عملکرد آقای روحانی هستند خود گویای تشکیل فتنه ای جدید بنام فتنه استعفا است که هوشیاری و بصیرت بیش از بیش نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه باید تفکر روحانی استیضاح شود نه شخص او، افزود: چندی است که پروژه عبور از روحانی برای انتخابات 1400 از سوی اصلاح طلبان با آدرس اشتباه دادن و بحث انحرافی استعفا کلید خورده است.

بر فرض، روحانی هم استعفا دهد آیا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد؟ نباید در پی استعفا و یا استیضاح روحانی و وزرای او باشیم بلکه باید تفکر لیبرالیست و کدخدا پرستی که وی را بعنوان ناجی و حلال مشکلات مردم معرفی کرد، استیضاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان با فاصله گرفتن از روحانی می خواهند خود را منجی شرایط فعلی معرفی کنند

اصلاح طلبان با فاصله گرفتن از روحانی می خواهند خود را منجی شرایط فعلی معرفی کنند