مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 03:452020-10-31سياسي

مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی اصل نخست مقابله با بی بندوباری


فرمانده بسیج دانش آموزی دیشموک گفت: مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی درون و برون مدارس اصل نخست مقابله با بی بندوباری است.

- سجاد بهرا فرمانده بسیج دانش آموزی دیشموک در حاشیه خطبه های نماز جمعه دیشموک ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: باید با دخالت دادن دانش آموزان در عرصه فرهنگی مانع بیراهه رفتن دانش آموزان و همچنین مانع نفوذ دشمن در بین آن ها شویم.

فرمانده بسیج دانش آموزی دیشموک گفت: دانش آموزانی که امروز حماسه سازان آینده هستند باید بیشتر مورد توجه مسوولان و خانواده ها باشند.

وی گفت: بسیج دانش آموزی تشکیلاتی است که کارآمدترین، پاک ترین و وفادارترین انسان ها  در آن پرورش می یابند باید مورد توجه همه باشد.

بهرا گفت: 7 تا 13 آبان هرساله به نام هفته بسیج دانش آموزی است که به این نام نامگذاری شده است و ما هم به پاس رشادت های 36 هزار بسیجی دانش آموز باید این ایام را پاس بداریم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه 570 هزار دانش آموز بسیجی در 8 سال دفاع مقدس به جبهه های حق علیه باطل راه یافتند و باعث به شهادت رسیدن 36 هزار دانش آموز بسیجی شدند باید مورد توجه قرار گیرند.

فرمانده بسیج دانش آموزی دیشموک گفت: این ها ذخائر اصلی مملکت هستند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که آینده مملکت در دست آن هاست باید مورد توجه مسوولان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی اصل نخست مقابله با بی بندوباری

مشارکت دانش آموزان در برنامه های فرهنگی اصل نخست مقابله با بی بندوباری