مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 02:202020-10-30بين الملل

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی ازفروش جنگنده اف 35 به امارات


مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از فروش جنگنده های اف-35 آمریکا به امارات ابراز نگرانی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی از فروش جنگنده اف -35 از سوی آمریکا به امارات متحده عربی ابراز نگرانی کردند.

شبکه i24 رژیم صهیونیستی گزارش داد که مقامات امنیتی این رژیم پیش از این برآورد فروش 25 تا 30 جنگنده اف – 35 توسط آمریکا به امارات را داشتند اما با اعلام واشنگتن مبنی بر فروش 50 جنگنده اف – 35 به ابوظبی، این موضوع موجب نگرانی آنها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه صهیونیست، علاوه بر تعداد جنگنده های اف -35 تاریخ تولید و تحویل جنگنده ها نیز به نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی افزوده است چرا که انتظار می رفت امارات همچون سنگاپور و لهستان این جنگنده ها را در سال 2024 دریافت کند اما اکنون بیم آن وجود دارد که ابوظبی این جنگنده ها را در سال جاری دریافت کند.

شبکه صهیونیستی i24 می افزاید: اکنون ناظران این پرسش را مطرح می کنند که اگر بهای عادی سازی روابط امارات با اسراییل این بوده است، بهای عادی سازی روابط عربستان به ویژه رقیب آن قطر چه خواهد بود؟ گفتنی است که رویترز روز گذشته به نقل از منابع آگاه نوشت که کاخ سفید کنگره را از تصمیم خود مبنی بر فروش 50 فروند جنگنده اف -35 به امارات، مطلع کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی ازفروش جنگنده اف 35 به امارات

نگرانی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی ازفروش جنگنده اف 35 به امارات