مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 23:302020-10-30بين الملل

مخالفت عصائب اهل الحق باسیطره سعودی بر عراق به بهانه سرمایه گذاری


«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در بیانیه ای بر مخالفت با تلاش های عربستان سعودی برای سیطره بر مناطق گسترده از خاک عراق به بهانه سرمایه گذاری تاکید کرد.

- قیس الخزعلی دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در بیانیه ای بر مخالفت با تلاش های عربستان سعودی برای سیطره بر مناطق گسترده از خاک عراق به بهانه سرمایه گذاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق بر مخالفت با تلاش های عربستان سعودی برای سیطره بر مناطقی از خاک عراق به بهانه سرمایه گذاری تاکید کرد.

قیس الخزعلی در بیانیه ای که در پایگاه رسمی این جنبش منتشر گردیده، آورده است: با ما با تلاش های رژیم سعودی برای سیطره بر مناطق وسیعی از استان های الانبار، نجف، المثنی و بصره به بهانه سرمایه گذاری مخالفیم.

این بیانیه می افزاید: این طرح تهدیدات امنیتی بسیار خطرناکی به همراه دارد چرا که از سوی رژیمی می خواهد اجرا شود که سوابق زیادی در ایجاد ناامنی و بی ثباتی در عراق و صدور فتواهای تکفیر و ارسال صدها تروریست انتحاری و نیز حمایت اطلاعاتی و مالی از آنها دارد.

الخزعلی همچنین گفت: ضمن اینکه این پروژه با طرح عادی سازی روابط با دشمن ابدی عراق (رژیم اسراییل) که در حقیقت رژیم سعودی آن را هدایت می کند همزمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت عصائب اهل الحق باسیطره سعودی بر عراق به بهانه سرمایه گذاری

مخالفت عصائب اهل الحق باسیطره سعودی بر عراق به بهانه سرمایه گذاری