مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 22:502020-10-30سياسي

خوزستانی ها از سفر به استان های همجوار خودداری کنند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم خودداری از سفر به ویژه سفر به استان های همجوار به دلیل وضعیت قرمز کرونا تاکید کرد.

- ایسنا/خوزستان سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بر لزوم خودداری از سفر به ویژه سفر به استان های همجوار به دلیل وضعیت قرمز کرونا تاکید کرد.

رضا نجاتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در سراسر کشور، اظهار کرد: اکثر مبتلایان به کرونا در پی مسافرت درگیر شده اند بنابراین باید از مسافرت های غیرضروری پرهیز شود.

وی با اشاره به شناسایی بیش از 2 هزار بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان در روز گذشته افزود: در این شرایط باید مردم از سفر به استان های دیگر به ویژه استان های همجوار و حتی شهرهای استان خوزستان خودداری کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: با توجه به شرایط کنونی نه تنها باید از مسافرت پرهیز شود بلکه همه باید در خانه بمانند و تنها برای کارهای ضروری از منزل خارج شوند.

وی با اشاره به ادامه روند افزایش موارد بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا، بیان کرد: اوضاع و احوال کنونی باید جدی گرفته شود؛ با توجه به شرایط آب و هوایی انتظار می رود به تدریج رفتارهای خشن تری از بیماری داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستانی ها از سفر به استان های همجوار خودداری کنند

خوزستانی ها از سفر به استان های همجوار خودداری کنند