مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 22:452020-10-30ورزشي

فکری به حال معیشت مربیان بیکار شود


یک مربی فوتبال با گله مندی از شرایط ایجاد شده برای مربیان در دوران کرونا و بیکار شدن این قشر، گفت: مسئولان سیاسی و ورزشی فکری به حال معیشت مربیان بیکار کنید.

- ایسنا/خوزستان یک مربی فوتبال با گله مندی از شرایط ایجاد شده برای مربیان در دوران کرونا و بیکار شدن این قشر، گفت: مسئولان سیاسی و ورزشی فکری به حال معیشت مربیان بیکار کنید.

محسن بابادی در گفت و گو با ایسنا، درباره اهمیت شغل مربیگری اظهارکرد: نقش معلم و مربی در تمامی جوامع بشری انکار ناپذیر بوده و مخصوصا در کشور ما که ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی جایگاه ویژه ای دارد، اهمیت مشاغلی از این قبیل بیشتر هم خواهد بود.

دو روز پیش نیز روز جهانی مربی بود و باید اعتراف کرد، نقش مربیان خصوصا مربیان ورزشی در سلامت جسمی و روحی جامعه، جلوگیری از بزهکاری، فساد، آموزش ارزش های والای انسانی و آموختن راه و رسم مروت، زندگی و تربیت نسلی سالم، کلیدی بوده و هرگاه مربیان و معلمان به هر شکل و نوعی تضعیف شوند، در حقیقت باید عطای فرهنگ، آموزش و انسان سازی را به لقایش بخشید و فاتحه جامعه یاد شده را خواند.

وی بیان کرد: طی 2 دهه اخیر هر روز شاهدیم که نقش معلمان در جامعه کمرنگ و سطحی تر شده و از آن سو نیز آمار فزاینده طلاق، دزدی، اختلاس، اعتیاد، فساد اخلاقی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فکری به حال معیشت مربیان بیکار شود

فکری به حال معیشت مربیان بیکار شود