مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:252020-10-30پزشكي

مجوز جذب 7000 پرستار در وزارت بهداشت اخذ شد


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب هفت هزار پرستار از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم حضرتی عصر جمعه در جریان سفر به مهاباد و بازدید از مراکز درمانی این شهرستان افزود: 7 هزار و 650 نیروی جدید پرستاری از ابتدای سال 98 تاکنون به صورت پیمانی و قراردادی برای بهبود خدمات رسانی به بیماران، جذب مراکز درمانی کشور شده اند.

وی ادامه داد: مجوز جذب 7 هزار نیروی دیگر نیز از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده که تلاش می کنیم حداقل 50 درصد آن ها را تا پایان سال جاری به سیستم کادر درمانی کشور با توجه به شرایط موجود اضافه کنیم.

حضرتی با بیان اینکه میانگین تعداد پرستاران آذربایجان غربی کمتر از نرم کشوری آن نیست، ادامه داد: ساماندهی و مدیریت پرستاران در سطح استان نیاز به بازنگری دارد، چون بعضی از شهرها با کمبود شدید نیروی پرستاری روبه رو هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: وزارت بهداشت در جهت حفظ ارزش و حرمت پرستاران و همچنین جلوگیری از کار فرسایشی آنان در تلاش است با اجرای طرح های مختلف، روحیه و انگیزه پرسنل را افزایش داده و مزایای آنان را نسبت به خدمات ارائه شده ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز جذب 7000 پرستار در وزارت بهداشت اخذ شد

مجوز جذب 7000 پرستار در وزارت بهداشت اخذ شد