مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 21:002020-10-30پزشكي

اینجا سکوت را رعایت نکنید!


مدرس و روانشناس بالینی در دانشگاه شهرکرد گفت: هر شخصی در هر جایگاهی نباید در مقابل آزار جنسی سکوت و اجازه سوءاستفاده را به متجاوزگران بدهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدرس و روانشناس بالینی در دانشگاه شهرکرد گفت: هر شخصی در هر جایگاهی نباید در مقابل آزار جنسی سکوت و اجازه سوءاستفاده را به متجاوزگران بدهد، حتی اگر این اعتراض موجب از دست رفتن شغل وی شود.

مژده ارشادی در گفت وگو با ایسنا در خصوص پدیده آزارجنسی و اهمیت پرداختن به این مسئله، اظهار کرد: هر چیزی که سلامت و بهداشت روان را مورد آسیب قرار دهد، پرداختن به آن برای روانشناسان ارزشمند است، امروز باید پیشگیری از این اتفاقات را در جامعه گسترش دهیم.

مدرس و روانشناس بالینی در دانشگاه شهرکرد افزود: باید آگاهی جامعه را در خصوص پدیده آزار جنسی افزایش دهیم، عموما در جامعه به مردان به چشم یک متجاوز نگاه می کنیم، وقتی در مورد این پدیده صحبت کرده و مورد بررسی قرار می دهیم چیزی به عنوان ملیت، کشور و مرز وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه بروز پدیده آزار جنسی در زنان در برخی جوامع بیش تر و در برخی جوامع کمتر است، عنوان کرد: در خصوص این پدیده مقالات علمی متعددی وجود دارد که از لحاظ روانشناسی، حقوق، جامعه شناسی و پزشکی به این موضوع پرداخته شده است و باتوجه به پیچیدگی های این مسئله بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا سکوت را رعایت نکنید!

اینجا سکوت را رعایت نکنید!