مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 20:152020-10-30سياسي

برگزاری وبینار پاکستان با موضوع «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا»


در دومین روز برگزاری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی وبینار منطقه ای پاکستان با عنوان «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب» برگزار شد.

- برگزاری وبینار پاکستان با موضوع ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا در دومین روز برگزاری سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی وبینار منطقه ای پاکستان با عنوان ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین امین شهیدی، رییس موسسه امت واحده اسلام آباد در این وبینار که امروز برگزار شد، با قدردانی از برگزارکنندگان کنفرانس اظهار کرد: امروز اگر با دقت به اوضاع فعلی جهان بنگریم، می بنیم که محاصره اقتصادی که درحال حاضر با آن مواجه هستیم همانند شعب ابی طالب است، اما باید گفت که فقر فرهنگی، فکری، معنوی و سیاسی شاید مهم تر از فقر اقتصادی باشد و علما و اندیشمندان جهان اسلام باید بیشتر به این موضوع بپردازند.

وی افزود: در شرایط شعب ابی طالب، مسلمانان اگر با عقیده و ایمان راسخ وارد میدان شوند با وجود هر بلا و مصیبتی، استقامت می کنند؛ چراکه در پس هر عقیده آنان ایمان قوی وجود دارد اما اگر همان مسلمان ایمانش متزلزل باشد یا اگر فرهنگش مورد تهاجم قرار گیرد و معنویتش ضعیف باشد مورد حمله دشمنان قرار می گرد و نمی توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبینار پاکستان با موضوع «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا»

برگزاری وبینار پاکستان با موضوع «ظرفیت های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا»