مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 20:052020-10-30سياسي

سید حسن نصرالله: غرب از حمایت تکفیری ها دست بردارد


دبیر کل حزب الله لبنان در ایام سالروز میلاد پیامبر اکرم، حمایت فرانسه از اهانت به پیامبر اسلام را سیاستی غلط خواند و از مقامات غربی خواست، از حمایت از تروریست ها و تکفیری ها دست برداردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید حسن نصرالله ، دبیرکل جنبش حزب الله لبنان جمعه شب به مناسبت میلاد رسول اکرم (ص) درباره تحولات منطقه و جهان سخنرانی کرد.

سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود این مناسبت و میلاد امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت که علاوه بر اشاره کوتاه به دوره ولادت پیامبر (ص) در مورد مسائل سیاسی نیز سخنرانی می کند.

  دبیرکل حزب الله لبنان، قرآن را معجره پیامبر (ص) و دستاورد ایشان را دستاورد انسانی در جامعه آن روز مکه، مدینه و شبه جزیره عرب دانست و گفت که پیامبر در زمینه عبادت (تبدیل بت پرستی به یکتاپرستی)، ارزش های انسانی و اخلاقی و نظم و انضباط در جامعه آن روز شبه جزیره عرب دستاوردهای زیادی را محقق کرد.

او با اشاره به شخصیت پیامبر اکرم (ص) و ارزش های انسانی و اخلاقی که به ارمغان آورد، اظهار داشت که مسلمانان به هیچ وجه حاضر نمی شوند به پیامبرشان توهین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: غرب از حمایت تکفیری ها دست بردارد

سید حسن نصرالله: غرب از حمایت تکفیری ها دست بردارد