مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:402020-10-30ورزشي

ترابزون اسپور بدون حسینی شکست خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آغاز بازی های هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل دو مسابقه گذشته اش سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، - ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در شب باخت تیمش مقابل کاسیم پاشا نیمکت نشین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در آغاز بازی های هفته هفتم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که مثل دو مسابقه گذشته اش سید مجید حسینی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 20:30 امشب در استادیوم مدیکال پارک به مصاف کاسیم پاشا رده ششمی رفت.

تیم فوتبال ترابزون اسپور پس از دو باخت متوالی در دو دیدار اخیرش، این هفته هم نتوانست روند ناکامی هایش را پایان دهد و در دیداری که 7 گل به همراه داشت، مقابل کاسیم پاشا شکست خورد.

یاران حسینی با وجود برتری 3 بر 2 در نیمه اول، در نیمه دوم 2 گل دریافت کردند و با نتیجه 4 بر 3 در مسابقه خانگی مقابل کاسیم پاشا مغلوب شدند تا 5 امتیازی و در جایگاه هجدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در چهار هفته ابتدایی سوپر لیگ ترکیه در فهرست قرار نگرفته و در دو بازی گذشته این تیم نیمکت نشین بود، امشب هم فرصت بازی برابر کاسیم پاشا را به دست نیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترابزون اسپور بدون حسینی شکست خورد

ترابزون اسپور بدون حسینی شکست خورد