مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-30سياسي

آتش بس در مرحله دوم طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ قرار دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل مناقشه قره باغ که به منظور معرفی این طرح به کشور های درگیر و همچنین کشور های تاثیرگذار در سفر منطقه ای حضور دارد، - معاون وزیر خارجه با بیان اینکه برقراری آتش بس در مرحله دوم طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ قرار دارد، گفت: خیلی دقت کردیم که در تبیین این پیشنهاد واقعیت صحنه درگیری و اهداف هر دو طرف را در نظر بگیریم و به شکلی آن را طراحی کنیم که قابل پذیرش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل مناقشه قره باغ که به منظور معرفی این طرح به کشور های درگیر و همچنین کشور های تاثیرگذار در سفر منطقه ای حضور دارد، روز پنجشنبه در دومین مقصد این سفر رایزنی هایی را در مسکو داشت و با خبرگزاری ریانووستی گفتگو کرد.

عراقچی درباره ابتکار تهران برای دستیابی به صلح در قره باغ و اینکه آیا این به معنای تشکیل فرمت جدید مذاکره ای برای حل و فصل در قره باغ با کشور هایی که شما به آن ها سفر می کنید، است؟ بیان کرد: مهمترین ویژگی طرح ایران در این است که یک رویکرد منطقه ای دارد و از طریق یک رویکرد منطقه ای و با مشارکت کشور هایی که در منطقه تاثیرگذار هستند با این بحران مبارزه و مواجهه بکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بس در مرحله دوم طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ قرار دارد

آتش بس در مرحله دوم طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ قرار دارد