مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-30پزشكي

بستری 58 بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از بستری 58 بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

- سیدعلیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به بستری 58 بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته اظهار داشت: از این تعداد 50 بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و هشت بیمار در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری شده اند.

وی با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته 23 و حداکثر سن آنها 89 سال بوده است، ابراز داشت: 54 نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان و چهار نفر اهل شهرستان آران و بیدگل بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه 353 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: 321 مورد از این تعداد سهم بیمارستان شهید بهشتی کاشان و 32 نفر نیز در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

وی از بستری 54 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه دو بیمارستان مذکور خبر داد و بیان داشت: 49 نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بهشتی و پنج نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی با بیان اینکه متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته هشت بیمار مبتلا به در 24 ساعت گذشته در منطقه کاشان گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 58 بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته

بستری 58 بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته