مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-30ورزشي

کریمی به انتخاب مدیران غیربومی برای باشگاه آلومینیوم اراک انتقاد کرد


نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتشار سه توییت به اتفاقات و حواشی پیرامون باشگاه آلومینیوم اراک انتقاد کرد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتشار سه توییت به اتفاقات و حواشی پیرامون باشگاه آلومینیوم اراک انتقاد کرد.

علی اکبر کریمی در این توییت ها آورده است: انتخاب افراد غیربومی برای مدیریت و سرپرستی باشگاه آلومینیوم اراک، با وجود مدیران کاربلد بومی در استان مرکزی که متاسفانه قربانی معاملات پشت پرده و بازی های سیاسی شده اند، توهین به مردم استان است؛ قطعاً همه افرادیکه این روزها برای این باشگاه تصمیم می گیرند، باید پاسخگوی تصمیمات خود باشند.

هر کاری را باید به اهلش سپرد، نتیجه ورود سیاست بازان به عرصه تخصصی ورزش، دلسردی مردم استان و ناامیدی هواداران تیم آلومینیوم است.

حال که با همت و تلاش دلسوزان، پس از 18 سال آرزوی دیرینه علاقمندان برای داشتن تیم در لیگ برتر محقق شده، به خاطر مردم از منافع سیاسی و قبیله ای خود صرف نظر کنید.

هنوز خاطرات تلخ مربوط به هزینه کردن میلیاردها تومان از منابع تاراج شده باشگاه آلومینیوم اراک در انتخابات سال های 94 و 96 از ذهن مردم استان پاک نشده، ظاهرا آقایان در آستانه انتخاباتی دیگر، با حضور این باشگاه در لیگ برتر، بوی پول های بادآورده به مشامشان رسیده و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریمی به انتخاب مدیران غیربومی برای باشگاه آلومینیوم اراک انتقاد کرد

کریمی به انتخاب مدیران غیربومی برای باشگاه آلومینیوم اراک انتقاد کرد