مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-30سياسي

پرسش از هولوکاست در فرانسه جرم است ولی توهین به پیامبر آزاد؟!


امام جمعه قم در واکنش به هتاکی رییس جمهور فرانسه گفت: چرا تردید در هولوکاست جرم است و اگر کسی چیزی دراین باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟ - پرسش از هولوکاست در فرانسه جرم است ولی توهین به پیامبر آزاد؟! ایسنا/قم امام جمعه قم در واکنش به هتاکی رییس جمهور فرانسه گفت: چرا تردید در هولوکاست جرم است و اگر کسی چیزی دراین باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟ آیت الله سید محمد سعیدی امروز در سخنان آدینه ای که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهارکرد: انبیا از همان ابتدا که از سوی خداوند برای رسالت مبعوث شدند بر این نکته تأکید کردند که عمل درست را سامان دهند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: اگرچه زمین بدون حجت خدا و امام باشد اهل خود را فرومی برد و نمی توان در این زمین زندگی کرد و اگر حجت خدا بر روی زمین نبود زمین ساکنان خود را فرومی برد.

امام جمعه قم بیان کرد: در ابتدای عالم تاکنون متأسفانه حکومت و دولت هایی وجود داشتند که شایسته و صالح نبودند و به برکت وجود انبیای الهی و معصومین(ع) زمین پابرجا مانده است، هدف از خلقت ما این است که خدا را عبادت کرده و به کمال برسیم و ظرفیتی که خداوند در ما قرار داده است باید فعال شود و به فعلیت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسش از هولوکاست در فرانسه جرم است ولی توهین به پیامبر آزاد؟!

پرسش از هولوکاست در فرانسه جرم است ولی توهین به پیامبر آزاد؟!