مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-30اقتصادي

اعطای واحد مسکونی به 7 هزار مددجوی سازمان بهزیستی در 6 ماهه نخست سال


رییس سازمان بهزیستی از آغازعملیات ساخت 27 هزار واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این سازمان خبرداد و گفت 7 هزار واحد مسکونی در 6 ماه اول سال 99 تسهیل گری شده و بهره برداری از آن توسط مددجویان سازمان بهزیستی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، رییس سازمان بهزیستی  با ارائه گزارشی در خصوص تامین مسکن برای مددجویان این سازمان گفت با توجه به اینکه  یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان بهزیستی تلاش برای بهره مندی مددجویان از نعمت مسکن است، برهمین مبنا از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی تاکنون  130  هزار واحد مسکونی تسهیل گری شده و با کمک دستگاه ها و نهادهای مختلف و خیرین و نهادهای حاکمیتی در اختیار مددجویان سازمان بهزیستی قرار گرفته است.

قبادی دانا با اشاره به اینکه در 660 روز اخیر روزانه 45 واحد مسکونی به مددجویان سازمان بهزیستی واگذار شده است، گفت : در 22 ماه اخیر عملیات احداث 27 هزار واحد مسکونی در سطح کشور آغاز شده است،7 هزار واحد مسکونی در 6 ماه اول سال 99 تسهیل گری شده و بهره برداری از آن توسط مددجویان سازمان بهزیستی آغاز شده است.

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: این فعالیت ها در قالب پروژه های برنامه های مشترک با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی ، صندوق توسعه ملی، قرارگاه خاتم الانبیاء، نیروی زمینی سپاه پاسداران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای واحد مسکونی به 7 هزار مددجوی سازمان بهزیستی در 6 ماهه نخست سال

اعطای واحد مسکونی به 7 هزار مددجوی سازمان بهزیستی در 6 ماهه نخست سال