مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-30سياسي

اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی پیشنهاد کارگزاران برای انتخابات 1400 را رد کردند


سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اعلام کرد که اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی پیشنهاد این حزب برای نامزدی در انتخابات 1400 را نپذیرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اینکه اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی تا امروز پیشنهاد حزب برای نامزدی در انتخابات را نپذیرفته اند، گفت: کارگزاران با برنامه جسورانه اقتصادی در پی یک دولت فنی و کار است.

حسین مرعشی روز جمعه درباره تازه ترین فعالیت های حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: حزب گام هایی را برای حضور موثر در انتخابات برداشته و راهکارها و سیاست های مورد نظر حزب برای دولت آینده در برنامه ای تدوین و آماده شده است.

وی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی مهم ترین ویژگی و اولویت این برنامه را اقتصاد، حل مشکلات اقتصادی جاری و نیز توسعه اقتصادی تعیین کرده و راهکارهای پیشنهادی در پی آن است که کشور را به رشد اقتصادی دو رقمی و تورم تک رقمی برساند و این برجسته ترین بخش برنامه حزب برای دولت و رییس جمهوری آینده است.

سخنگوی حزب کارگزاران افزود: در گام بعدی فهرستی از شخصیت های مورد توجه و حمایت حزب آماده کردیم و تاکنون با رایزنی هایی که با این شخصیت ها صورت گرفته؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محسن هاشمی رییس شورای شهر تهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی پیشنهاد کارگزاران برای انتخابات 1400 را رد کردند

اسحاق جهانگیری و محسن هاشمی پیشنهاد کارگزاران برای انتخابات 1400 را رد کردند