مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-30پزشكي

اخذ مجوز جذب 7 هزار پرستار در وزارت بهداشت


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز جذب هفت هزار پرستار از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به شهرستان مهاباد گفت: هفت هزار و 650 نیروی جدید پرستاری از ابتدای سال 98 تاکنون به صورت پیمانی و قراردادی برای بهبود خدمات‌رسانی به بیماران، جذب مراکز درمانی کشور شده‌اند.

حضرتی اظهار داشت: مجوز جذب هفت هزار نیروی دیگر نیز از طرف معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت بهداشت اخذ شده که تلاش می‌کنیم حداقل 50 درصد آنها را تا پایان سال جاری به سیستم کادر درمانی کشور با توجه به شرایط موجود اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه میانگین تعداد پرستاران آذربایجان‌غربی کمتر از نرم کشوری آن نیست، ادامه داد: ساماندهی و مدیریت پرستاران در سطح استان نیاز به بازنگری دارد، چون بعضی از شهر‌ها با کمبود شدید نیروی پرستاری روبه‌رو هستند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: وزارت بهداشت در جهت حفظ ارزش و حرمت پرستاران و همچنین جلوگیری از کار فرسایشی آنان در تلاش است با اجرای طرح‌های مختلف، روحیه و انگیزه پرسنل را افزایش داده و مزایای آنان را نسبت به خدمات ارایه شده ارتقا دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز جذب 7 هزار پرستار در وزارت بهداشت

اخذ مجوز جذب 7 هزار پرستار در وزارت بهداشت