مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-30پزشكي

وضعیت یزد کنترل نشود، شاهد افزایش مرگ و میر خواهیم بود


معاون وزیر بهداشت در برنامه زنده رصد صدا و سیمای یزد با اشاره به این که یزد بیشترین میزان ابتلا به کرونا در 10 روز اخیر را داشته است، گفت: افزایش آمار ابتلای کرونا در استان یزد ناشی از فرهنگ رفت و آمد و دورهمی های خانوادگی است که اگر این وضعیت کنترل نشود، - ایسنا/یزد معاون وزیر بهداشت در برنامه زنده رصد صدا و سیمای یزد با اشاره به این که یزد بیشترین میزان ابتلا به کرونا در 10 روز اخیر را داشته است، گفت: افزایش آمار ابتلای کرونا در استان یزد ناشی از فرهنگ رفت و آمد و دورهمی های خانوادگی است که اگر این وضعیت کنترل نشود، شاهد افزایش مرگ و میر در استان یزد خواهیم بود.

ایرج حریرچی با بیان این که میزان بروز موارد جدید ابتلا به کرونا در 10 روز اخیر در استان یزد به اوج خود رسیده، گفت: میزان موارد بستری در استان یزد تقریبا به خط عمودی رسیده که این مساله به شدت خطرناک است.

حریرچی با اعلام این خبر اظهار کرد: افزایش آمار ابتلای کرونا در استان یزد ناشی از فرهنگ رفت و آمد و دورهمی های خانوادگی است که اگر این وضعیت کنترل نشود شاهد افزایش مرگ و میر در استان یزد خواهیم بود.

وی افزود: استان یزد در اوج اول کرونا به خوبی کنترل کرد اما در مدت اخیر توسط شهروندان استفاده از ماسک توسط شهروندان بسیار کاهش پیدا کرده و به حدود42درصد رسیده بود که این رقم قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت یزد کنترل نشود، شاهد افزایش مرگ و میر خواهیم بود

وضعیت یزد کنترل نشود، شاهد افزایش مرگ و میر خواهیم بود