مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 13:202020-10-30اقتصادي

تامین مسکن مددجویان بهزیستی با حمایت نهادهای دولتی و خیرین


رییس سازمان بهزیستی کشور تامین مسکن مددجویان بهزیستی با حمایت نهادهای دولتی و خیرین را تشریح کرد و گفت: 169 هزار خانوار بهزیستی پشت نوبت دریافت مسکن هستند.

- وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فضای مجازی در خصوص تامین مسکن مددجویان بهزیستی گفت: یکی از اهداف سازمان بهزیستی توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است و در این راستا یکی از فعالیت هایی که در دست انجام است تلاش برای بهره مندی عزیزان از نعمت داشتن مسکن است در این راستا از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی تاکنون 130 هزار واحد مسکونی تسهیل گری شده و با کمک دستگاه ها، نهادهای مختلف، خیرین و نهادهای حاکمیتی در اختیار بهزیستی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در 22 ماه اخیر 30 هزار واحد مسکونی تسهیل گری شده و برای در اختیار قرار دادن مددجویان کارها انجام شده به طوری که در 660 روز اخیر روزانه 45 واحد مسکونی در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

رییس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: همچنین در 22 ماه اخیر احداث 27 هزار واحد مسکونی در سطح کشور به آغاز عملیات رسیده و تلاش ما بر این است که بتوانیم با سرعت بیشتر این کار را پیش ببریم.

قبادی دانا با اشاره به اینکه بیش از 7 هزار واحد مسکونی در شش ماه اول سال توسط مددجویان به بهره برداری رسیده است گفت: این فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن مددجویان بهزیستی با حمایت نهادهای دولتی و خیرین

تامین مسکن مددجویان بهزیستی با حمایت نهادهای دولتی و خیرین