مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:302020-10-30سياسي

بی ادبی به پیامبر با عقل سازگار نیست


آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید گفت: پیامبر اسلام بر تمام بشریت حق دارد و بی ادبی به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز خبر حوزه وی در پایان درس خارج فقه خود اظهار داشت: تمام این تقریبا هشت میلیارد بشر روی زمین در کنار و سفره وجود مبارک پیغمبر هستند و به این پیامبر که حق جهانی دارد بر بشریت، بی ادبی کردن اصلا با هیچ عقلی جور در نمی آید، اینها باید حواسشان جمع باشد حالا چه کسی اینها را تحریک کرده؟ چگونه شده؟ آنها باید مواظب باشند که حرم امن حضرت را از هر نظر حفظ بکنند.

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: ذات اقدس الهی به برکت پیغمبر به ما آبرو داد شرف داد و فرمود مردم مرده بودند پیغمبر (آنها) زنده کرد این آمد شما را زنده کرد صراط درست کرد، راه درست کرد، حرکت انداخت، محرک شد و رهبری را به عهده گرفت.

وی یادآور شد: هیچ مسیحی نمی تواند بگوید که من به کلیسا اکتفا می کنم کلیسا را قرآن احیا کرد نمی تواند بگوید من به انجیل اکتفا می کنم انجیل را قرآن احیا کرد اگر کتابی روی کره زمین قداستی دارد به برکت قرآن کریم است چون او آمده تورات را معرفی کرده است انجیل را معرفی کرده است زبور را معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی ادبی به پیامبر با عقل سازگار نیست

بی ادبی به پیامبر با عقل سازگار نیست