مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-30سياسي

مکرون با حرکات اسلام ستیزانه درصدد تقویت جایگاه فرانسه در اتحادیه اروپاست


امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه اهانت به پیامبر اسلام توسط رییس جمهور فرانسه، یک حرکت اسلام ستیزانه بود، گفت: مکرون با این حرکت به دنبال تقویت جایگاه فرانسه در اتحادیه اروپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده، در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و با اشاره به شخصیت پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: شخصیت های بزرگ و انسان ساز، همچون پیامبر اکرم (ص) از بدو تولد تا لحظه وفات، سرشار از درس و ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید تاریخ زندگانی پیامبر اکرم (ص) را خوب مرور کنیم، زیرا عجایب بسیاری دارد، افزود: پیامبر، ایجاد تحول در جامعه را از مدینه آغاز و در مدت زمان 10 سال، جامعه جاهلی را به جامعه الهی تبدیل کرد.

حسین زاده عنوان کرد: بی شک شخصیت الهی پیامبر و آیات و نشانه های الهی، باعث موفقیت ایشان در این امر مهم و خطیر و انجام رسالت پیامبری بود.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در 13 آبانماه سال 1358 بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست فرزندان امام راحل، هیمنه آمریکا را همانند حمله به پایگاه آمریکایی ها در کشور عراق شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکرون با حرکات اسلام ستیزانه درصدد تقویت جایگاه فرانسه در اتحادیه اروپاست

مکرون با حرکات اسلام ستیزانه درصدد تقویت جایگاه فرانسه در اتحادیه اروپاست