مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-30اقتصادي

تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار روغن


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه، کمبود روغن خوراکی منجر به افزایش تقاضا برای خرید و انبار کردن این کالا شده است، تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار را یک اولویت دانست.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با بیان اینکه، کمبود روغن خوراکی منجر به افزایش تقاضا برای خرید و انبار کردن این کالا شده است، تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار را یک اولویت دانست.

حمیدرضا ایزدی جمعه 9 آبان در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس معاونان وزارت صمت و روسای این سازمان ها در سراسر کشور، به خبرنگاران گفت: در این جلسه با توجه به مشکلات کمبود روغن در کشور بحث و بررسی و راهکارهای پیشنهادی، شرکت بازرگانی دولتی متعهد شده است که در اسرع وقت روغن خام را برای بسته بندی در اختیار خانوارها قرار دهد.

ایزدی افزود: در این جلسه همچنین اطمینان داده شد، که در شرایط حاضر هیچگونه مشکلی برای تامین روغن خام کارخانه های بسته بندی وجود ندارد و به تدریج این موضوع محقق خواهد شد.

رییس سازمان صمت استان فارس با تاکید بر اینکه مشکل کمبود روغن خوراکی در فارس برطرف می شود، گفت: براساس سهمیه مشخص شده روغن خام به کارخانجات داده شده و به مرور روغن به بازار عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار روغن

تلاش برای بازگرداندن آرامش به بازار روغن