مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-30سياسي

اهانت به مقدسات نشانه عجز دشمن در برابر نفوذ اسلام است


امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) افزود: این اقدام شرم آور نشانه ی عجز و ناتوانی آن ها از نفوذ گسترده ی اسلام در جهان است.

- سعید حسین پور ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به هفته وحدت و تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: رسول خدا بر طبق فرمایش قرآن کریم الگوی کامل اخلاق  و درستکاری بودند؛ برخورد نیکو، امانت داری، ایجاد صلح و آشتی میان مؤمنان، ساده زیستی و مشورت در امور گوشه ای از خصلت های این بزرگوار بود که الگویی جهانی برای همه انسان ها در همه تمدن هاست.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) افزود: این اقدام شرم آور توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان است و نشانه ی عجز و ناتوانی آن ها از نفوذ گسترده ی اسلام در جهان است.

وی ضمن محکوم کردم مواضع رییس جمهور فرانسه، عنوان کرد: این اقدام شرم آور که به بهانه حمایت از آزادی بیان در غرب صورت گرفت نشانه رفتارهای تبعیض آمیز مدعیان تمدن و لیبرالیسم غرب است.

حسین پور اظهار داشت: در تفکر غربی ها توهین به مقدسات مسلمانانی که جمعیت زیادی از آن ها از شهروندان فرانسوی هستند آزادی بیان است ولی کوچکترین شبه و انکار نسبت به هولوکاست جرم است و با توقیف کتاب، محکومیت و زندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به مقدسات نشانه عجز دشمن در برابر نفوذ اسلام است

اهانت به مقدسات نشانه عجز دشمن در برابر نفوذ اسلام است