مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 12:102020-10-30سياسي

جاهلیت مدرن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) سند رسوایی خود را امضا می کند


امام جمعه بستان آباد گفت؛ کسانی که به بهانه آزادی بیان گل سرسبد بشریت را مورد اهانت و توهین قرار دادند، بدانند که سند رسوایی خود در تاریخ را امضاء می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بستات آباد، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در ابتدای خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه در مسجدجامع بستان آباد با تبریک فرارسیدن ایام پربرکت ولادت نبی رحمت، پیامبر گرامی اسلام (ص) و ششمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، میلاد حضرت محمد (ص) را روز ولادت برترین الگوی انسانیت و کمال فضیلت دانست.

  امام جمعه بستان آباد فلسفه آفرینش انسان را رسیدن به مقام خلیفت الله و هدف از آفرینش را آینه جلوه جمال خداوند جمیل برشمرد و گفت: بزرگ ترین نشانه تبعیت از پیامبر اسلام (ص) تربیت اولاد صالح و پرورش اخلاق نیکو در بین فرزندان است.

  رضوی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه گفت: کسانی که به بهانه آزادی بیان گل سرسبد بشریت را مورد اهانت و توهین قرار داده و اهانت به چهره زیبای اشرف انبیاء را برای خود آزادی بیان می دانند، بدانند که سند رسوایی خود در تاریخ را امضاء می کنند و جاهلیت مدرن غرب امروز همان راه را می رود که ابوسفیان های زمان رفته اند، و کسانی ادعای مدنیت می کنند باید بدانند که اهانت به پیامبر (ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهلیت مدرن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) سند رسوایی خود را امضا می کند

جاهلیت مدرن با اهانت به پیامبر اسلام(ص) سند رسوایی خود را امضا می کند