مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-30پزشكي

وزارت بهداشت: از برگزاری مراسم عروسی خودداری کنید


سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون هیچ درمان قطعی برای بیماری کووید – 19 تایید نشده است، گفت: از هرگونه برگزاری مراسم عروسی جدا خودداری شود.

- سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه تاکنون هیچ درمان قطعی برای بیماری کووید – 19 تایید نشده است، گفت: از هرگونه برگزاری مراسم عروسی جدا خودداری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری با اشاره به اینکه تاکنون هیچ تحقیقی از بین انبوه تحقیقات جهانی مدعی دستیابی بشر به درمان قطعی بیماری کووید- 19 و نجات از این چالش بزرگ نیست، اظهار کرد: توصیه و تاکید ما همچنان لزوم پایبندی مردم به پروتکل های بهداشتی است.

وی همچنین با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول گفت: اکنون در ایام ماه ربیع الاول به سر می بریم و یکی از نگرانی ها در این ایام برگزاری جشن های عروسی است.

لاری تاکید کرد: مطمئنا هیچ یک از زوج های جوان دوست ندارند آغاز زندگی مشترکشان با بیماری دوستان، اقوام و خانواده توام شود بنابراین با توجه به خطر بسیار زیاد تجمعات در انتقال بیماری کووید – 19 از کلیه زوج های سرزمین و خانواده آنان می خواهیم که از برگزاری هرگونه مراسم عروسی در این دوران همه گیری بیماری جدا خودداری کنند و با افزایش حساسیت درمورد این بیماری و پرهیز از بروز رفتارهای اجتماعی خطرساز به گونه ای عمل شود که شاهد توقف شیوع گسترده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: از برگزاری مراسم عروسی خودداری کنید

وزارت بهداشت: از برگزاری مراسم عروسی خودداری کنید