مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-30سياسي

اجرای طرح «آمران سلامت» در دیشموک/خانه هلال به مصاف کرونا می رود+تصاویر


مسوول خانه هلال جعیت هلال احمر دیشموک گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری برای استفاده از نیروهای داوطلب جهت مقابله با ‎کرونا، به دستور رییس ‎جمعیت هلال احمر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، خانه هلال جمعیت هلال احمر دیشموک در راستای لبیک به فرمایشات کرونا ویروس را پیشگیری و توسعه آموزش های همگانی دانست و بر ضرورت همکاری هر چه بیشتر مردم در توجه به دستوالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کووید _19 تاکید کرد.

آهنگ یادآور شد: این طرح در اماکن نزدیک ساختمان های اداری و اماکن شلوغ سطح شهر دیشموک و میادین اصلی شهر اجرا و مردم را به رعایت دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی رهنمون خواهد شد.

وی بیان کرد: در طرح آمران سلامت مقرر است جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر با حضور در معابر پر تردد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پروتکل های جاری، مردمی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام می کنند را به رعایت پروتکل ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد نمایند.

مسئول خانه هلال جمعیت هلال احمر دیشموک خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در دیشموک همزمان با سراسر کشور تا 15 ابان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «آمران سلامت» در دیشموک/خانه هلال به مصاف کرونا می رود+تصاویر

اجرای طرح «آمران سلامت» در دیشموک/خانه هلال به مصاف کرونا می رود+تصاویر