مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-30اجتماعي

پرونده سالمندان تحت پوشش خراسان شمالی برون سپاری می شود


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمال گفت: برون سپاری پرونده های سالمندان بالای 60 سال تحت پوشش کمیته امداد با اولویت سالمندان زمین گیر انجام خواهد پذیرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد در جلسه واگذاری پرونده های سالمندان به مراکز نیکوکاری هدف این اقدام را تسریع در جهت امر خدمت رسانی بیشتر و کیفیت ارائه خدمات مطلوب به سالمندان تحت حمایت عنوان و اظهار کرد: هم اکنون 32 هزار سالمند در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که طبق برنامه پیش بینی شده قرار است 30 درصد از این پرونده ها به مراکز نیکوکاری واگذار شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 54 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارند گفت: پرونده این افراد به 65 مددکار واگذار شده که حجم بالا آن زمان زیادی را برای رسیدگی به آن می طلبد بر این اساس با اتخاذ تصمیماتی مبنی بر واگذاری پرونده سالمندان به مرکز نیکوکاری بخشی از کار به دست مردم گره گشایی می شود.

وی با بیان اینکه کار واگذاری اولین گروه از پرونده سالمندان از امروز آغاز می شود، ادامه داد: برون سپاری پرونده های سالمندان بالای 60 سال با اولویت سالمندان زمین گیر انجام خواهد پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سالمندان تحت پوشش خراسان شمالی برون سپاری می شود

پرونده سالمندان تحت پوشش خراسان شمالی برون سپاری می شود