مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-30سياسي

مسئولان اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همه مسئولان و مردم باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: همه مسئولان و مردم باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در نشست هم اندیشی شورای آموزش و پرورش و شورای معاونین قطب ایرانشهر که در محل سالن جلسات دانشگاه ولایت برگزار شد، اظهار کرد: فعالان حوزه آموزش و پرورش فرماندهان جبهه فرهنگی مقابله با دشمن هستند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به فرازهای نامه امام علی (ع) به فرزندشان امام حسن (ع) در نهج البلاغه، افزود: نکاتی از جمله عطوفت و دلسوزی پدرانه، اهتمام به تربیت فرزندان به صورت جامع و در جهات مختلف، استفاده از دانش و تجربه گذشتگان، محور قرار دادن معارف قرآنی و شریعت اسلام و احکام دین، ارتقاء بینش و قدرت تحلیل و عقلانیت، تعمیق آموزش و پرورش و دانش در جان فرزندان باید در حوزه فعالیت آموزش و پرورش در دستور کار قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان استان را همچون گنج قدر بدانید و برای رشد و ارتقاء آنها با نگاهی پدرانه سرمایه گذاری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند

مسئولان اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش داشته باشند