مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-30بين الملل

درخواست حزب اکثریت ائتلاف حاکم مالزی برای برگزاری انتخابات بعد از همه گیری


بزرگترین حزب ائتلاف حاکم مالزی خواستار برگزاری انتخابات در این کشور به مجرد پایان یافتن همه گیری کروناویروس شد؛ درخواستی که در ضمن تداوم درگیری دولت محی الدین یاسین، - بزرگترین حزب ائتلاف حاکم مالزی خواستار برگزاری انتخابات در این کشور به مجرد پایان یافتن همه گیری کروناویروس شد؛ درخواستی که در ضمن تداوم درگیری دولت محی الدین یاسین، نخست وزیر مالزی با جهش در موارد ابتلای به کروناویروس در این کشور و به چالش کشیده شدن رهبری وی مطرح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، محی الدین یاسین، که در پارلمان اکثریتی شکننده دارد با چالشی علیه رهبری خود از سوی انور ابراهیم، رهبر مخالفانش مواجه شده و هم اکنون در جهت بهبود وضعیت اقتصاد کشورش که در اثر همه گیری بیماری آسیب دیده، تحت فشار قرار گرفته است.

همچنین روز یکشنبه گذشته پادشاه مالزی درخواست این نخست وزیر برای اعلام قوانین وضعیت اضطراری را نپذیرفته و به اعتبار وی آسیب وارد کرد در حالی که منتقدان این درخواست را بهانه ای برای معلق کردن پارلمان و جلوگیری از امتحان کردن اکثریتش تلقی کردند.

حزب موسومو به سازمان ملی مالایی های متحد (UMNO) بزرگترین حزب در ائتلاف حاکم، متعهد به حمایت از محی الدین شده اما خواستار یک حکم جدید برای بازیابی ثبات شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حزب اکثریت ائتلاف حاکم مالزی برای برگزاری انتخابات بعد از همه گیری

درخواست حزب اکثریت ائتلاف حاکم مالزی برای برگزاری انتخابات بعد از همه گیری