مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-30سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل/ مجوز جذب 7 هزار پرستار دیگر دریافت شد


جبران کمبود نیرو یکی از موضوعات مهمی است که همواره مورد تاکید و پیگیری وزیر بهداشت و معاونت پرستاری بوده و در یک سال گذشته بیش از 7 هزار نیروی پرستار جذب شده و مجوز جذب 7 هزار نیروی دیگر نیز اخذ شده که بخشی از آن مربوط به پرستاران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، در نحستین روز سفر خود به استان آذربایجان غربی که با هدف بررسی وضعیت بهداشت و درمان و نیروی انسانی و بررسی فرآیندهای مدیریت کووید 19 به همراه تیمی متشکل از نمایندگان معاونت پرستاری و معاونت بهداشت انجام گرفت از بیمارستان شهید قلی پور شهر بوکان و بیمارستان امام خمینی (ره) شهر مهاباد بازدید کرد.

    وی ضمن بازدید از بخش های تریاژ، اورژانس سرپایی و بستری، بخش بیماران کووید19 و بخش مراقبت های ویژه دو بیمارستان با بیماران مبتلا به کووید 19 و پرستاران فعال در این بخش ها به گفت وگو پرداخت.

  معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن ابراز قدردانی از زحمات تمامی ارائه دهندگان مراقبت از جمله پرستاران، بهره گیری از ظرفیت مراکز مراقبت و مشاوره پرستاری در منزل را از نقاط قوت بهداشت و درمان بوکان دانست و گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید 19 یک بیماری کاملا مراقبتی است لذا به کار گرفتن ظرفیت مراکز مراقبت در منزل یکی از راهکارهای کاهش مراجعات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل/ مجوز جذب 7 هزار پرستار دیگر دریافت شد

لزوم استفاده از ظرفیت مراکز مراقبت در منزل/ مجوز جذب 7 هزار پرستار دیگر دریافت شد