مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-30سياسي

امیدواری نسبت به حضور تجار ایرانی در بوسنی در پی برطرف شدن محدودیت های کرونا


رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین در دیدار سفیر ایران با تاکید بر اهمیت گسترش روابط بین دو کشور گفت: امیدواریم هر چه زودتر با برطرف شدن محدودیت های حاصل از کرونا شاهد حضور تجار و بازرگانان ایرانی در بوسنی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با زوران تگلتیا رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین دیدار و در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه ای با وی گفت وگو کرد.

زوران تگلتیا رییس شورای وزیران بوسنی و هرزگوین در این دیدار گفت: ایران به عنوان کشوری بزرگ و تاریخی است و ما از توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه سطوح استقبال می کنیم.

رییس شورای وزیران بوسنی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا شاهد حضور تجار و بازرگانان ایرانی در بوسنی و هرزگوین باشیم.

    رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نقش رییس شورای وزیران بوسنی در توسعه مناسبات دو کشور گفت: دو کشور روابط دوستانه ای دارند و امیدوارم با رفع هر چه سریعتر پاندمی کرونا مانند گذشته شاهد تبادل هیات های سیاسی و پارلمانی بین دو کشور باشیم.

  قلیچ خان با اشاره به رویکرد پایدار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات در منطقه بالکان افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی استقلال، تمامیت ارضی و همزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری نسبت به حضور تجار ایرانی در بوسنی در پی برطرف شدن محدودیت های کرونا

امیدواری نسبت به حضور تجار ایرانی در بوسنی در پی برطرف شدن محدودیت های کرونا