مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-30بين الملل

حمایت مجدد پارلمان عربی از حل بحران لیبی/ درخواست بقای السراج تا انتخاب جانشین


پارلمان عربی بار دیگر حمایت خود را از دستیابی به راه حل سیاسی بحران لیبی به گونه ای که حاکمیت و تمامیت ارضی کشور حفظ و مداخلات خارجی در امور آن پایان یابد، - پارلمان عربی بار دیگر حمایت خود را از دستیابی به راه حل سیاسی بحران لیبی به گونه ای که حاکمیت و تمامیت ارضی کشور حفظ و مداخلات خارجی در امور آن پایان یابد، اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت اسکای نیوز، پارلمان عربی در پایان نشست خود در مقر اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای بر لزوم توقف تمامی مداخلات خارجی در بحران لیبی تاکید و اعلام کرد، نقض های مکرر تحریم تسلیحاتی لیبی و ارسال شبه نظامیان و مزدوران خارجی به این کشور توسط برخی طرف های خارجی را محکوم می کند.

پارلمان عربی خواستار خروج همه نیروهای خارجی از خاک لیبی، دستیابی به راه حل دائمی و اساسی برای تهدیدات شبه نظامیان و گروه های مسلح، ادامه گفتگوی لیبی برای تحقق مطالبات مردم لیبی شد.

این نهاد همچنین از توافقنامه ای که 23 اکتبر میان طرف های کمیته نظامی مشترک دولت وفاق ملی و دولت شرق لیبی در ژنو با نظارت سازمان ملل پیرامون برقراری آتش بس در سراسر لیبی به امضا رسید، استقبال کرد.

پارلمان عربی از تعامل مثبت طرف های لیبی در نخستین نشست مستقیم در ماه سپتامبر در مصر گرفته تا امضای توافقنامه برقراری آتش بس قدرددانی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجدد پارلمان عربی از حل بحران لیبی/ درخواست بقای السراج تا انتخاب جانشین

حمایت مجدد پارلمان عربی از حل بحران لیبی/ درخواست بقای السراج تا انتخاب جانشین