مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-30سياسي

دستیار رییس جمهور آذربایجان روابط باکو و تهران را دوستانه و مستحکم خواند


دستیار رییس جمهور آذربایجان در پی سفر عباس عراقچی به باکو روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان را دوستانه و مستحکم خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حکمت حاجی اف دستیار رییس جمهور آذربایجان در توییتی با اشاره به سفر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل مناقشه قره باغ به باکو، مذاکرات انجام شده با عراقچی را مفید و پربار خواند و عنوان کرد: آذربایجان و ایران مناسبات دوستانه و مستحکم و روابط همسایگی خوبی دارند.

وی از همدردی ایران با خانواده قربانیان درگیری های اخیر قدردانی کرده است.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پس از آنکه چندی پیش خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه از طرح ایران برای حل مناقشه قره باغ خبر داد و گفت ایران طرحی را آماده کرده که با مشورت با هر دو طرف موضوع یعنی جمهوری آذربایجان و ارمنستان و دولت های منطقه و همسایگان پیگیری خواهد شد، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روز (سه شنبه) ششم آبان ماه از تدوین طرح ایران برای حل دائمی مناقشه قره باغ و تصویب آن توسط مقامات عالی کشور خبر داد.

بر همین اساس سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران برای حل مناقشه قره باغ سفری منطقه ای را آغاز کرد و در اولین مقصد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار رییس جمهور آذربایجان روابط باکو و تهران را دوستانه و مستحکم خواند

دستیار رییس جمهور آذربایجان روابط باکو و تهران را دوستانه و مستحکم خواند