مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-30سياسي

مسئولان نسبت به کنترل قیمت ها دغدغه مند باشند/ سقوط قریب الوقوع «مکرون»


امام جمعه رشت، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: مسؤولان نظارتی باید فعالیت خود را شبانه روری کنند و دراین زمینه دغدغه مند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به اهمیت عفت از نگاه اسلام اظهار کرد: امروز همه مردان و زنان باید به عفت و حیا  به عنوان یکی از آداب دینی پایبند باشند.

وی با بیان  اینکه رعایت تقوا و پرهیزگاری خیر دنیا و آخرت را متوجه انسان می کند، گفت: هفده ربیع الاول خجسته سالروز پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و روز ولادت امام صادق (ع) بوده که موجب سرور و شادی مسلمانان است.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه جامعه انسانی از برکت وجود پیامبر اعظم (ع) و فرزندان او بهره می برد، بیان کرد:  پیامبر (ص) از روز اول با دشمنی در تاریخ مواجه بوده و امروز نیز در دشمنی یهودیان صهیونیست قرار دارد.

فلاحتی با اشاره به آیات قرآن کریم مبنی بر اینکه آزاردهندگان پیامبر خدا مورد لعن قرار می گیرند، گفت: صاحبان نشریه توهین کننده به پیامبر اسلام (ص) ملعون هستند و مکرون نیز ملعون است و عذاب الهی در انتظار آن هاست چراکه این نص صریح کلام خداست.

وی با بیان اینکه توهین به پیامبر اسلام (ص) بی سابقه نیست و نیکولا سارکوزی نیز در زمان  مسؤولیت در فرانسه چنین موضع گیری هایی داشته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نسبت به کنترل قیمت ها دغدغه مند باشند/ سقوط قریب الوقوع «مکرون»

مسئولان نسبت به کنترل قیمت ها دغدغه مند باشند/ سقوط قریب الوقوع «مکرون»