مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-30سياسي

لزوم تلاش برای بهبود وضعیت مسکن/ مردم شرایط سختی دارند


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت مسکن گفت: خودم مستاجر هستم و شرایط مستاجرین را درک می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از انتشار کلیپی طنز با موضوع افزایش قیمت خرید و اجاره مسکن و درخواست از نماینده دشتستان در مجلس برای ساماندهی این وضعیت، این نماینده مجلس شورای اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد.

ابراهیم رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: مانند بسیاری از موکلینم مستأجر هستم و شرایط آنها را با پوست و استخوان درک می کنم.

وضعیت موجود را حاصل مولتی میلیاردرهایی می دانم که بعد از سال ها حضور در مقام وزارت هنگام خداحافظی با وقاحت تمام اعلام و افتخار می کنند که حتی یک مسکن هم به مردم نداده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: قطعاً حل کردن مشکلی که از هفت سال دست روی دست گذاشتن پدید آمده است نیازمند مدت زمان زیادی است اما افتخار می کنم که در این مجلس از حامیان و طراحان اولین طرحی بودم که در راستای کمک به بهتر شدن وضعیت مسکن بود و طرح های جدیدی در مجلس جهت بهبود شرایط در دست است.

وی افزود: معتقدم شرایط موجود بهبود نمی یابد مگر اینکه اول، کسانی در مصادر و وزارت راه و شهرسازی قرار گیرند که دغدغه مستضعفین و محرومین را داشته باشند، نه رانت خواران مغروری که بحران امروز میراث شوم سال ها ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تلاش برای بهبود وضعیت مسکن/ مردم شرایط سختی دارند

لزوم تلاش برای بهبود وضعیت مسکن/ مردم شرایط سختی دارند