مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-30ورزشي

لزوم حمایت از ورزش کشتی در سیستان و بلوچستان


رییس فدراسیون کشتی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در عرصه کشتی در سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی، هدایت و تربیت این ورزشکاران در استان و معرفی آنان در سطح ملی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا دبیر امروز در دیدار با استاندارسیستان و بلوچستان اظهار کرد: هر ورزشی خاستگاهی دارد و کشتی ورزشی است که خاستگاه آن به سرزمین ایران برمی گردد و رونق و توسعه این ورزش نیازمند توجه و دقت نظر همه مسئولین به ویژه مسئولین استانی و منطقه ای در مقیاس قطب  بندی کشوری است.

وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب ورزشی در عرصه کشتی در سیستان و بلوچستان، خواستار شناسایی، هدایت و تربیت این ورزشکاران در استان و معرفی آنان در سطح ملی شد.

رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش کشتی، بیان کرد: زمینه سازی برای ظهور و بروز استعدادها زمانی اتفاق می افتد که تمهید مقدمات بویژه تامین فضاها و امکانات مورد نیاز صورت گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از نگاه مسئولین ورزشی به شرایط و وضعیت ورزش استان و دلسوزی آنان در مسیر رشد و ارتقا رشته های ورزشی، اظهار کرد: این نگاه و توجه در سالهای اخیر و توسعه زیرساختهای ورزشی استان باعث شده تا افتخارآفرینانی در سطح کشوری و بین المللی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از ورزش کشتی در سیستان و بلوچستان

لزوم حمایت از ورزش کشتی در سیستان و بلوچستان