مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-30سياسي

همکاری نیروی انتظامی و بهشت زهرا (س)در روزهای بحرانی شیوع کرونا


فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور گفت: آمادگی داریم با توجه به شرایط بحرانی کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای با سازمان بهشت زهرا (س) داشته باشیم تا خدمت رسانی بهتر به شهروندان صورت پذیرد.

- فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور گفت: آمادگی داریم با توجه به شرایط بحرانی کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای با سازمان بهشت زهرا (س) داشته باشیم تا خدمت رسانی بهتر به شهروندان صورت پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به همراه والدین شهید حاج اصغر پاشاپور از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور در این دیدار ضمن خدا قوت به مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: انصافاً کار در بهشت زهرا (س) کاری مقدس و ارزشمند است و جزء کارهایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است و از این رو در زمره کارهای سخت و طاقت فرسا قرار دارد که البته به واسطه واجب کفایی بودن ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.

فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور افزود: در بحران کرونا با توجه به چند برابر شدن خدمات رسانی به خانواده های متوفیان به ویژه متوفیان کرونایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری نیروی انتظامی و بهشت زهرا (س)در روزهای بحرانی شیوع کرونا

همکاری نیروی انتظامی و بهشت زهرا (س)در روزهای بحرانی شیوع کرونا