مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-30سياسي

توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام بیانگر ضعف و حقارت مستکبران است


مدیرحوزه علمیه برادران استان یزد با صدور پیامی توهین به پیامبرگرامی اسلام را محکوم کرد و گفت:دشمنی سران کفر با پیام روشنی بخش اسلام سابقه دیرینه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس در پیام خود اظهار کرد: جسارت اهانت آمیز رییس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور های موهن علیه پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) ، پیامبر مهربانی است چرا که خداوند در قرآن می فرماید : وَمااَرْسَلْناک اِلارَحْمَه للِعالَمِین و همچنین در تاریخ ، حوادث بسیاری از رافت آن حضرت در مقابله با دشمنان حکایت دارد.

 مدیرحوزه علمیه استان یزد، گفت: آزادی بیان در کشورهای باصطلاح پیشرفته فقط در همین موارد خلاصه می شود و الا کدام فطرت پاکی ، منکر این حقیقت است که چه تعداد افراد بی گناه به دلیل انتقاد نسبت به عملکرد دولتمردان غربی و یا بعضی خطوط قرمز مد نظر صهیونیست ها مثل جنایت آنها در مسئله فلسطین و هولوکاست در زندان های این کشورها به سر می برند.

حجت الاسلام شمس تصریح کرد: حمایت رییس جمهور فرانسه از آن کاریکاتورهای موهن به بهانه دفاع از آزادی بیان حرف خنده دار و مضحکی هست،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام بیانگر ضعف و حقارت مستکبران است

توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام بیانگر ضعف و حقارت مستکبران است