مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-30اقتصادي

اختصاص ارز 4200 تومانی به منظور تأمین کالاهای اساسی فساد انگیز است


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم ورود دولت به کنترل بازار ارز گفت: اختصاص ارز چهار هزار و 200 تومانی به کالاهای اساسی فساد انگیز بوده و مجلس به شدت با آن مخالف است زیرا تاکنون از این طریق 30 میلیارد دلار منابع داده شده و ارز 20 .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح تأمین یارانه کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، اظهار کرد: این طرح بارها در کمیسیون برنامه وبودجه مجلس و در حضور نمایندگان بررسی و کلیات آن با 215 رأی در مجلس به تصویب رسید ولی دولت در اقدامی عجیب اجرای این طرح را غیرممکن دانست.

وی با تأکید بر قابل اجرا بودن طرح تأمین یارانه کالاهای اساسی توسط دولت گفت: کمیسیون برنامه وبودجه به تمامی جزییات بودجه آگاه بوده و در خصوص اجرایی شدن این طرح 30 هزار میلیارد تومان اعتبار پر نظر گرفته شده و هر مقام دولتی که از اجرای این طرح به وظیفه خود عمل نکند مجازات خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به مفاد طرح تأمین یارانه کالاهای اساسی مردم توسط دولت بیان کرد: برای 20 میلیون جمعیت کشور که هیچ درآمدی ندارند به ازای هر فرد در خانواده 120 هزار تومان و برای 40 میلیون نفر که دارای درآمد هستند به ازای هر فرد خانواده 60 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ارز 4200 تومانی به منظور تأمین کالاهای اساسی فساد انگیز است

اختصاص ارز 4200 تومانی به منظور تأمین کالاهای اساسی فساد انگیز است