مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-30اقتصادي

افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از هدفگذاری برای اجرای مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: با اجرای الگوهای توسعه کسب و کار، ضمن ایجاد فرصتهای اشتغال، - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از هدفگذاری برای اجرای مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: با اجرای الگوهای توسعه کسب و کار، ضمن ایجاد فرصتهای اشتغال، زمینه افزایش صادرات محصولات و ارزآوری برای کشور فراهم می شود.

اصغر نوراله زاده در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر توسعه اشتغال و حمایت از کسب و کارهای روستایی اظهار کرد: مهمترین اولویت ما در سال جاری ایجاد مدل تامین مالی هر روستا یک محصول و توسعه مبنای نظری آن بوده تا از این طریق بتوانیم محصولات بیشتری را در مناطق روستایی با کمک مردم تولید کنیم.

وی ادامه داد: طی سالهای اخیر صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات حمایتی، بستر رونق کسب و کارهای محلی و حفظ اشتغال در روستاها را فراهم کرده و با اجرای طرح های اشتغال موجب ماندگاری ساکنین و کمک به درآمدزایی خانوارهای روستایی شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به پتانسیل بالای اشتغال در برخی از مناطق کشور، از اجرای مدل های توسعه روستایی خبر داد و گفت: درصدد هستیم الگوهای توسعه روستایی را گسترش دهیم چرا که یکی از راههای افزایش درآمد در محیط روستایی و جلوگیری از مهاجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار

افزایش صادرات با اجرای مدل های کسب و کار