مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-30اقتصادي

40000 دستگاه تاکسی با استاندارد یورو 5 نوسازی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی افزود: فرآیند تحویل خودرو با استاندارد یورو 5 طبق اعلام آمادگی شرکت خودروساز، از 15 آبان ماه جاری، - مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: با توجه به مصوبه ارتقای سطح آلاینده ها از یورو 4 به یورو 5، یک خودروساز برای تحویل 40 هزار تاکسی با استاندار یورو 5 اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی ضامنی افزود: فرآیند تحویل خودرو با استاندارد یورو 5 طبق اعلام آمادگی شرکت خودروساز، از 15 آبان ماه جاری، با هدف نوسازی تاکسی های فرسوده دوباره از سر گرفته خواهد شد و امیدواریم در زمینه نوسازی ناوگان تاکسیرانی بتوانیم با خودروساز (ایران خودرو) همکاری مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: البته ادامه فرآیند نوسازی و اختصاص خودرو های مورد نظر برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی به متغیر هایی مانند قیمت خودرو، اعطای تسهیلات برای نوسازی و موجودی و تولید خودروساز توسط خورو ساز وابسته است که با شرایط کنونی پیش بینی می شود تا پایان سال 10 هزار دستگاه خودرو در فرآیند نوسازی قرار گیرند.

ضامنی گفت: طبق مصوبه هیات وزیران، تاکسی هایی که به سن 10 سال رسیده باشند، مشمول فرسودگی هستند و اکنون 192 هزار دستگاه تاکسی به سن فرسودگی رسیده است و به رغم طرح خوبی که در حوزه نوسازی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40000 دستگاه تاکسی با استاندارد یورو 5 نوسازی می شوند

40000 دستگاه تاکسی با استاندارد یورو 5 نوسازی می شوند