مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-30اقتصادي

رزم حسینی: مقابله با گران فروشی با نظارت هوشمند بر توزیع کالا


صادرکنندگانی که تعهد ارزی دارند، می توانند مواد اولیه و یا کالاهای ضروری اولویت بندی شده توسط وزارت صمت را وارد کرده و بدین گونه رفع تعهد ارزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، علیرضا رزم حسینی گفت:  دانش بنیان ها در حوزه ساخت داخل خودرو می توانند  به وزارت صمت کمک کنند و باید شرکت های رقیب برای رقابت با خودروسازان داخلی ایجاد شود و با ایجاد یک بازار رقابتی خودروی با کیفیت به مشتریان تحویل داده شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: انحصار در حوزه خودرو به صورت گام به گام باید شکسته شود و امکان برخورداری مصرف کنندگان از یک خودروی با کیفیت و قیمت مناسب ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی در حوزه ساخت داخل در بیشتر حوزه های صنعتی وجود دارد، گفت: در حوزه لوازم خانگی تولید داخلی 58 درصد افزایش یافته است و رفتن شرکت های خارجی از بازار کشور فرصت مناسبی برای شرکت های تولید کننده داخلی فراهم آورد.

وزیر صمت با تأکید بر اینکه برای رسیدن به جهش تولید ، بروکراسی اداری، قوانین دست و پاگیر و تعدد بخشنامه ها باید رفع شود، تصریح کرد: در این چهار هفته هیچ بخشنامه ای که منجر به تعدد بخشنامه ها و ایجاد مقررات زاید شود، صادر نکرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزم حسینی: مقابله با گران فروشی با نظارت هوشمند بر توزیع کالا

رزم حسینی: مقابله با گران فروشی با نظارت هوشمند بر توزیع کالا