مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-30سياسي

افزایش محدودیت های کرونایی در ایلام/ وضعیت استان بحرانی است


ستاد مبارزه با کرونا در استان ایلام امروز جمعه در اطلاعیه ای نسبت به بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان هشدار داد و اعلام کرد: محدودیت های کرونایی در استان افزایش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو وضعیت فوق حاد استان ایلام و افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی و از طرفی کاهش محسوس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفاظتی توسط مردم و صنوف مختلف در روز پنج شنبه 8 آبان ماه نشست فوق العاده شورای تامین استان و ستاد استانی مبارزه با کرونا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و رییس ستاد استانی مبارزه باکرونا کرونا و دیگر اعضا برگزار شد و موارد به شرح ذیل به تصویب رسید.

لازم به ذکر است این مصوبات لازم اجرا هستند و قصور در انجام آنها پیگرد قانونی دارد.

1- با توجه به شیوع و افزایش بیماران کرونایی و وضعیت حاد و اضطراری موجود بستری این بیماران در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره)، پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان زاگرس و بستری بیماران قلبی و عروقی با تعرفه و بیمه دولتی در بیمارستان کوثر صورت پذیرد.

2- صدا و سیمای مرکز ایلام به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در خصوص شرایط قرمز کرونایی استان در طول برنامه های شبانه روزی خود نسبت به تولید محتوی (تیزر، کلیپ، انیمیشن و …) اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش محدودیت های کرونایی در ایلام/ وضعیت استان بحرانی است

افزایش محدودیت های کرونایی در ایلام/ وضعیت استان بحرانی است