مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-30بين الملل

عادی سازی روابط با تل آویو شرط حذف نام سودان از لیست سیاه آمریکا بود


وزیر خارجه سودان در سخنانی اذعان کرد که عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی شرط اصلی برای حذف نام «خارطوم» از لیست سیاهِ ایالات متحده آمریکا بوده است.

- وزیر خارجه سودان در سخنانی اذعان کرد که عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی شرط اصلی برای حذف نام خارطوم از لیست سیاهِ ایالات متحده آمریکا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، عمر قمر الدین وزیر خارجه سودان جدیدترین مواضع خود در خصوص عادی سازی روابط خارطوم با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اذعان کرد که عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی شرط اصلی برای حذف نام خارطوم از لیست سیاهِ ایالات متحده آمریکا بوده است.

قمر الدین در ادامه یادآور شد: تاکنون هیچ سندی میان سودان و اسراییل برای عادی سازی روابط نگاشته نشده است.

وی اظهار داشت: توافق میان سودان و اسراییل در آینده به عنوان یک سند درخواهد آمد و برای بررسی و اعلام نظر نهایی به پارلمان ارائه می شود.

پیشتر دولت انتقالی سودان اعلام کرد که آمریکایی ها هرگونه حذف نام این کشور از لیست سیاه خود را مشروط به عادی سازی روابط با تل آویو کردند.

دولت انتقالی سودان روز جمعه گذشته موافقت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ موافقتی که با مخالفت های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی روابط با تل آویو شرط حذف نام سودان از لیست سیاه آمریکا بود

عادی سازی روابط با تل آویو شرط حذف نام سودان از لیست سیاه آمریکا بود